Pages

Thursday 5 July 2012

Fever....

Ermmm...uhuk2! hacemmm!!!...urgh....hidung aku tersubat. Hari ni adalah hari yang malang buat aku. Sebenarnya, x de la malang sangat....tapi nasib baik x pengsan je tadi. Dah la panas...tapi bagi orang demam mcm aku ni...org panas, aku sejuk. Dh la masa rehat tadi x sempat nk mkn, sbb tgh kalut dgn pembetangan BM. Then, lps rehat plak, kena buat kerja kayu untuk KH. Punyalah susah, katako! Hampir bengkak jari aku dibuatnyer...tapi bkn hampir mmg dh bengkak pun...dh la kena tu tempat yang sama...Aduyai...Lps jer abis masa KH, tibalah masanyer untuk aku n kengkawang sekelasku jadi burung. Sebenarnya, kitorang kena buat pembetangan pasal sajak burung2 pagi. So, cikgu kitorang ni suruh la berlakon jadi burung...bdk kelas aku tadi punyalah kecoh sbb nk siapkan prop untuk pembetangan tu. Tapi yg aku nk cite, Nsb baik time masa BM tu duduk dlm makmal komputer, jadi adalah air cond yg jadi penyelamat aku daripada pengsan or penat. Sebenarnya, ari ni aku x pose, tapi aku nk pose...tapi klau ditakdirkan aku pose ari ni apelah akan jadi ngan aku agaknyer yer...tulah org ckp...Tentu ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku...Last, walaupun malam ni bkn nisfu syaaban, tapi aku hrp x terlambat untuk aku mintak maaf dr hujung rambut ke hujung kakin kpd kowang klau ada aku buat silap dengan sengaja atau x sengaja...BYE! >_^

No comments:

Post a Comment