Pages

Thursday 21 June 2012

CINTA

Skrg ramai org yg dh kemaruk dgn cinta n dilukai oleh cinta. Sbnrnyer...aku pun x taw apa itu cinta. Cinta itu buta. Cinta itu indah. Dan cinta itu sangat penting dlm perhubungan. X kira sama ada cinta monyet, cinta remaja or cinta di alam perkahwinan. Bagi aku semua tu sama jer. Tapi yg lain nyer, adalh org yg tgh alami rasa itu. Jika mereka x pandai nk jaga hati org n x pandai nk rasa cinta yg indah itu, baik x pyh nk bercinta. Aku nk sentuh hal laki2, laki2 skrg ramai yg selalu sakitkan hati pompuan.(Macamlah dorang tu bagus sangat!!!). Aku cite mcm ni sbb aku pun pernah rasa. Mula2 bkn main la dgn ayat manis dorang. Tapi last2 tinggalkan mcm tu jer. Dorang ingt kitorang ni sampah ke hah? Bila nk, ambil untuk guna tapi bila dh dpt yg lbh baik tinggalkan mcm tu jer. Memang x patut betul!!! mcm pampers pakai buang...Kpd owg laki2, law x ikhlas nk bercinta tu lbh baik x yah tackle owh pompuan

#sejujurnya...ini adalah yg asli. Aku tulis ni drpd luahan hati aku coz aku pun pernah rasa semua ni. Tapi nasib baik x lama aku kenal dia. Law x, aku x taw la ape yg jadi :p

No comments:

Post a Comment